Sunday, November 19, 2006


Pikk paus oli. Aga elu on muidu tihedalt sündmusi täis olnud. Ise olen rõõmustanud ja loodan, et mõnele inimesele ka rõõmu teinud. Erinevaid jamasid on ka olnud. Aga kellegi elu ei ole vist ära rikkunud. Maailma on ka nähtud, Venemaa, Rumeenia, Belgia. Uute inimestega tuttavaks saadud. Mõned nendest on väga südant soojendavad.
Eile olin Marko pulmas. Väga meeldivad inimesed olid. Kohtusin seal ka oma endise õpilasega, Liinale ja veel niiumbes 110 poisile-tüdrukule õpetasin näitekunsti aastal 1999. Ega mina poleks teda ära tundnud, ta tuletas ennast ise meelde. Ilmselt olin siis ikka hea õpetaja. Kiitus mulle ja kõigile endistele õpilastele. Loodan väga, et vähemalt lavakõne tundidest on neile kõigile midagi külge jäänud. "Rigoleto libreto" ;) ja elus saab paremini hakkama. Muide, nad on Orkutis isegi komuuni teinud ja tuletavad ennast ja 6-7 aasta taguseid aegu meelde. Nostalgia.

M.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home