Wednesday, November 22, 2006


Täna otsustati mind laulma panna. Ise ma tean, et ma seda ei oska, kuid olin sellegi poolest nõus. Õnneks saab laulda kooris, tuntud laule ning neid saab ka harjutada. Laulud on mõeldud üllatusena ja tulevad esitamisele meie kollektiivi jõulu koosviibimisel ( jõulupeoks seda ei saa nimetada õhtut mis koosneb teatrietendusest ja õhtusöögist). Huvitavad väljakutsed on mulle alati põnevust pakkunud ja tahan proovida. Kui välja ei tule, siis sellest ei ole ka midagi. Iga initsatiiv on karistatav.
Kohtusin täna viivuks inimesega, keda olen viimasel ajal üha rohkem tahtnud näha aga see ei õnnestu eriti tihti, kahjuks. Hiljem helistasin aga Oljale, kuid ta ei vastanud, ei kodusel ega mobiilil. Tagasi ka ei helistanud. Nii ma ei teagi, kas talle "Päevane patrull" meeldis või mitte. Seda ma küll tean, et selle filmi superstaar Habenski talle meeldib. Ta kirjeldas mulle üsna innustunult oma kohtumist temaga, siin Tallinnas. Mis iseenesest on ju tore.
See pilt on pärit Liina ja Peetri taluõuest,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home