Monday, January 15, 2007


Tere Muru-Linda

Olen sellekorra Kihnus käiguga jälle hästi rahul, kohtusin mitmete huvitavate ja meeldivate inimestega. Eriti hästi jäid meelde sina, sest su jutt ja tegu oli fantastiline! Lood pulmadest ja pisuhändadest ei unune kunagi. Ja kunagi ei ole ma nii lähedal koduleiva valmistamise juures olnud. Kunagi ei ole ma nii värsket koduleiba söönud kui sinu ja Raili poolt tehtud. Ai-ai-ai - kui hea see oli, soolakala ja võiga.
Sinu rätikute kollektsioon on eriline. Pärliks on see nõukogude sümboolikaga rätik mis teistel naistel ära kantud või ära visatud! Hoia seda, sest sul on see alles aga teised räägivad ainult lugusd. Kuid salaja ma ootasin, et sa näitad oma "kallisseltsi" rätikut ka ! Ma arvan, et see on sul tegelikult kuskil salakapi põhjas olemas. Loodan väga, et sa seda seda saladust järgmine kord näitad. Ausalt, mIna seda omale ei taha.
Kui järgmine kord saarele tuleme, siis näeme jälle !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home