Tuesday, April 10, 2007


Tere Lilian

Esmalt ma vabandan selle tulise vaidluse eest mis tekkis meie erinevatest ootustest-lootustest(?) euro käibele tuleku kohta Eestis. Mulle tundub, et teie jaoks on see isegi olulisem teema kui minule, sellepärast oleksin pidanud tagasi tõmbuma, kuid siiski ei saanud ma nõustuda väitega, et " kui Euroopa tahab siis kehtsestab ta Eestis euro 1 jaanuarist 2009 a." MIna sellega nõus ei ole. Enne 2010 aastat seda ei juhtu. Ehk isegi veel hiljem. Selle kirja kirjutan ma teile ka just sellepärast, et kunagi aastate pärast meie väikest vaidlust heatahtlikult meenutada.
Kerin natukene tagasi ja kirjeldan miks minu arvates euro ei tule alates 01.01.2009. Selleks, et eurole üleminek toimuks eelpool nimetatud ajal peab vastav otsus olema tehtud 2008 aasta kevad-suvel. Kui sellel ajal tehakse analüüsi, siis tehakse seda 2007 aasta majandusnäitajate baasil ehk siis selle baasil mis meil hetkel timub ja se mis hetkel toimub ei anna lootust. Põhilne kriteerium on inflatsioon ja see nagu kõik näevad kasvab. Paar päeva tagasi oli just uudis selle kohta, et hindade tõus 2007 aasta märtsis oli rekordiline. Kokkuvõtteks , mina kahtlen sügavalt. Ma ei tea kas me teineteisega üldse 2009 aastal kohtume ja saame oma seisukohti uuesti võrrelda aga see ei olegi ju tähtis.

Tänulikult, M

NB! Tänulik olen ma selle eest , et te vihjasite mulle kuidas saada hakkama arrogantse lollusega, mida meie ümber liialt palju levib. Meie seda muuta ei saa, lühiajalises perspektiivis. Küll aga saame muuta iseenast ja pikemaajaliselt muudab see teisi ja see sunnib ülbuse ja lolluse taganema. Ilus ja naiivne mõte aga ehk on see tõsi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home