Tuesday, April 03, 2007



Tere Maris

Viimane kord kui ma sind nägin siis oli mulle jäänud veel väike lootus, et minu Iraani reis saab teoks, kuid see jäi ära. Ma ei saanud viisat. Täielik infosulg, ei saanud abi ega selgitust ka Helsingis resideeruvalt Iraani konsulilt. Kahju, ehk õnnestub siiski tulevikus Iraani minna.
Kui puhkusel käisin siiski. Valisin sihtkohaks Hong-Kongi. Olen viimasel ajal palju erinevaid aasia odavlennu kodulehekülgi omale bookmarkinud ja leidsin www.oasis.com lehelt pakkumise mis mind Londonist HK-sse ja tagasi 6000EEK eest toimetas. Londonisse viis mind SAS, sest nemad andsid mulle eelmisel aastal ühe reisi ümberkorralduse eest kompensatsiooniks 300 eurose kupongi ja see oli täpselt selline summa mille eest sain Tallinnast, üle Stockholmi Londonisse ja tagasi ka.
Nüüd siis natuke Hong-Kongi muljeid.
Viimastel aastatel olen avastanud, et märtsikuu esimene pool on täpselt see aeg, millal on õige aeg Eestist vähemalt 10 päevaks jalga lasta. Puhata talvest ja pimedusest ning oma kaasmaalastest. Mulle meeldib minna kaugele, seekord siis HK.
Olin seal kokku 7 päeva ja muidugi jäin rahule. Eelmisel aastal sattusin Singapuri ja 3 aastat tagasi külastasin Hiinat, seega olen aasia maadega pisut tuttav. HK-st ootasin glamuuri, mind hoiatati et HK on aasia NY. Oli küll, eriti pealinna Hong-Kongi pool, olgu öeldud, et pealinn jaguneb 2 linnaks HK ja Kowloon, neid lahutab vesi ja üle saab, kui lunastad 1,7 dollari eest laevapileti. See on umbes 3 EEKu ja sõit kestab 10 minutit. See on väga lahe , sõitsin peaaegu iga päev.
Üldiselt on HK rabelev linn, selline segamix NY, Jaapani, Euroopa ja Hiina urbanist. Õnneks ei olnud turismihooaeg veel alanud- see algab neil aprilli lõpust ja kestab oktoobrini. Kohati on see isegi hea, et turiste ei olnud, ruumi oli rohkem, kuid teiseltpoolt sattusin ma see tõttu oluliselt tihedamalt kohalikke piiramisrõngasse. Pidevalt pakutaks sulle tänaval "copy rolex" , lubatakse poolepäevaga uus ülikond õmmelda võis siis jalamazaazi. Päris hilja õhtul ka muud. See kord loobusin kõikidest nendest pakkumistest. Aga nemad mitte.
Kahju, et ma ei osanud enne reisi vaadata, et HK-s algas just pärast minu HK lahkumist 30-nes rahvusvaheline filmifestival. Sellest oli tõeliselt kahju, sest see on kogu maailmas tuntud festival ja oleksin tahtnud selle korraldust ja programmi lähemalt näha. Infot festivali kohta oli küll kogu linna täis. Ma sain festivalikeskusest filmiprogrammi kataloogi ja avastasin, et seal linastus ka Läti-Eesti koostööfilm "Pantvang", see Pakalnina oma.

Ma ei jaksa hetkel rohkem kirjutada, homme muljetan edasi. Paar pilti ka HK ja Kowloon

Terv.M

3 Comments:

At 7:43 PM, Blogger Quality-Freak said...

Kas see Maris olen mina? :)

 
At 7:44 PM, Blogger Quality-Freak said...

ET siis Vagamaris? (ma ise enam blogija ei ole)

 
At 11:30 PM, Blogger Meeleavaldaja said...

Muidugi sina, kes siis veel ;)

M

 

Post a Comment

<< Home