Thursday, June 28, 2007


Tere Reet

Oli huvitav sinuga tuttavaks saada. Tänan sind lahke osavõtlikuse eest. Ma olin kuulnud sinu tõrjuvast suhtumisest väljaspool maja tulevatesse inimestesse. See sundis mind ennast ka kokku võtma ja oma soove võimalikult täpselt sõnastama aga kuna ma tegelikult ei teadnud täpselt mis materjal teil arhiivis on siis oli minu eesmärk kaasata sind ka otsingutesse. Ning mulle tundus et see õnnestus. Nägin vahepeal kuidas sa olid isegi üllatunud, kui täpselt ma mõne materjali asukohta teadsin. Sina tead muidugi rohkem. Kokkuvõtteks, olen ma materjalis veidi ka pettunud, kuid see ei ole sinu süü, sest toimetajad lihtsalt ei säilita ka enam kõike ja sellest äärmiselt kahju. Samas aga leidsin mõne super hea kaadri ja usun, et filmis paistab see ka välja ning vaataja saab elamuse, mitte eriti positiivse, ma arvan.
Reet, ma loodan väga, et tulevikus ka saan sinuga koostööd teha, sest liikuvate piltide arhiiv on äärmiselt huvitav ja põnev.

Suure tänulikkusega,
M

NB! Filmi-ja videooperaatorid peavad julged inimesed olema või loobuma selliste sündmuste võtetest nagu oli 25/26 aprill. Soovitus, neile, jääge koju. Siis ei kiruta teid hiljem kohutava kaameratöö eest äärmiselt olulistel sündmustel. Õnneks on ka teistsuguseid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home